Assalamualikum serta Salam Sejahtera Kepada pengunjung Blog PujMAC "Please Sign this Guest Book" sebagai tanda menyokong perjuangan PujMAC dalam arena MTB Sekian Terimakasih

Wednesday, October 7, 2009

Welcome Bro Jayen to pujMAC Team




Bertambah seorang lagi rider dalam pujMAC Team, setelah pantauan dilakukan oleh semua ahli club..secara rasminya Bro Jayen diterima masuk kedalam pujMAC team. Selaku blogger pujMAC dan wakil dari warga pujMAC mengucapkan selamat datang dan semoga kehadirannya akan memantapkan lagi pujMAC.


Aksi Bro Jayen di pujMAC ramadhan Nite Ride

Bro Jayen di aksi Kayuhan di Bandar Permaisuri

Wajah kepuasan dari Bro Jayen


Serba sedikit info mengenai Bro Jayen. Beliau seorang Guru di Sekolah Kebangsaan Bangsar, telah bekeluarga dan mempunyai 2 cahaya mata.
Selain meminati basikal beliau juga aktif dengan outdoor activity hiking,camping,berkayak,amateur radio,sukan tennis,bola,badminton, superbike selain itu beliau juga meminati ikan arowana,kelah serta landskap bak kata orang apa jua jenis sukan dan outdoor activity semua la dia suka..

Dengan ini warga pujMAC mengucapkan selamat datang dan semoga kehadiran beliau kedalam pujMAC akan lebih memantapkan pujMAC team dan sukan MTB amnya.

Welcome Bro Jayen to PujMAC Team



No comments:

Post a Comment