Assalamualikum serta Salam Sejahtera Kepada pengunjung Blog PujMAC "Please Sign this Guest Book" sebagai tanda menyokong perjuangan PujMAC dalam arena MTB Sekian Terimakasih

Thursday, October 22, 2009

Kayuhan KESAS Highway

PujMAC VS Tandope
Date: 21-10-2009


Kayuhan KESAS highway pada kali ini boleh dikatakan lain dari yang lain, dimana kayuhan kali ini pujMAC menerima tetamu dari utara tak lain tak bukan saudara Tandope seingat aku last kunjungan saudara Tandope ialah di PCP yang lalu.

Kedatangan beliau ke ibukota adalah disebabkan menghadiri krusus di Bangi, beginilah jiwa seorang rider MTB, walau dimana berkunjung MTB pasti dibawa sekali dan disinilah kebaikkan blog yang mampu memainkan peranan dan boleh salin hubung menghubungi.



Tandope sedang menceritakan salah satu Jamboree yang pernah disertainya kepada pujMAC member's.

Sesungguhnya pengalaman Jamboree harus dikongsi bersama terutama a.achik & syahrin dimana seingat aku mereka masih belum pernah menyertai Jamboree.

1st Jamboree yang akan dilalui oleh mereka adalah ECC Malcca.




Manakala Iyan & Karenman sempat mencuri-curi pandang basikal Jayen yang baru ditransform.

Yang pasti akan membuatkan para rider's yang lain akan teruja untuk melihat kayuhan Jayen selepas transform...pastikan bertambah mantap..yang mana sedikit sebanyak memberi tekanan yang kuat kepada Jayen...

"GOOD LUCK BRO!!!!"






Acara biasa pujMAC sebelum memulakan kayuhan KESAS...picture perlu diambil untuk diabadikan didada blog.

Dari Kiri:
Jayen, Tandope, Iyan, Shahrin, A.achik & Karenman dan blogger seperti biasa laaaa...







Seperti biasa pujMAC akan bertemu dengan gang Kayuhbeb di shell KESAS, tapi malam tu kayuhbeb hanya ada 3 org rider's dah lama betul tak jumpa gang2 kayuhbeb..maybe sibuk dengan urusan masing..so to Kayuhbeb..."let's go for MTB"








pujMAC meneruskan kayuhan, yang pasti gang kayuhbeb..memang laju2..hingga tinggal jauh gang pujMAC...secara tak lansung..tiba2 aku dikejutkan dengan suatu kejadian di luar dugaan, Bro Syahrin tergolek mencium jalan tar..akibat dikejar anjing...fuhhhh..boleh tahan parahnya..alhamdulillah..beliau mampu meneruskan kayuhan.

Berita yang aku dapat dari syahrin melalui sms
Lutut kena jahit 2 jarum la Bro assry..he..he..





Kami sampai di Awan Besar..kelihatan gang kayuhbeb dan dok lepak2 sambil pekena power stick.

Kelihatan tandope tidak melepaskan peluang menceritakan keadaan kakinya yg tidak seberapa baik...(dengar cerita jatuh longkang katanya)








Inilah hadiah KESAS Highway buat syahrin, yang pasti kayuhan KESAS Highway menjadi satu igauan buruk buatnya.

Tapi yang pasti tidak mematahkan semangat beliau untuk MTB.







pujMAC merasa berbesar hati dengan kehadiran Bro Tandope yang sudi berkayuh di KESAS Highway. Semoga berjumpa di ECC pada this coming weekend.



Sedutan Clip Video "Kayuhan KESAS"

No comments:

Post a Comment