Assalamualikum serta Salam Sejahtera Kepada pengunjung Blog PujMAC "Please Sign this Guest Book" sebagai tanda menyokong perjuangan PujMAC dalam arena MTB Sekian Terimakasih

Thursday, April 1, 2010

pujMAC @ Putrajaya

Dah lama pujMAC tak berkayuh di Putrajaya, so malam nie pujMAC decide untuk berkayuh di area Putrajaya yang sememangnya terkenal sebagai bandar untuk berbasikal. Bila sebut saja Putrajaya..dan semua rider dah boleh agak..mesti climbing to Wisma Putra yang dah menjadi acara wajib bagi pujMAC akan menjejakan kaki di Puncak Wisma Putra.



Seramai 22 rider dari pelabagai area datang pada malam itu untuk berkayuh..ada rider lama dan ada jugak rider baru. Dan setiap kali kayuhan yang dianjurkan oleh pujMAC semakin bertambah rider2 baru untuk mengikutinya.

Kepada new rider tahniah diucapkan kerana memberanikan diri mengikuti Kayuhan pujMAC,diharap new2 rider akan bertambah dari masa kesemasa.





Aksi2 rider sedang warm up..sementara menunggu kedatangan rider2 yang lain...






pujMAC sweper runner tegar (Poey) bersama Yazid dari Pusat KOKO....









Lagi..aksi rider pada malam itu...Karenmanpun muncul setelah lama menyepi..begitu jugak dengan sufyan....







Ada jugak yang ambil angin dan tak kurang juga seisi temuramah for new rider..








Lagi susana rider pada malam itu..dah semakin bersedia untuk berkayuh....





Setelah berkayuh sejauh 10kilo, kami berehat di CP1 bagi memastikan semua rider berada didalam satu kumpulan..dan memberi sedikit ruang kepada new rider menyedut udara segar.







pujMAC runner silih berganti dengan Shahrin..thanks bro poey yang banyak memastikkan rider2 didalam kumpulan yang sama..GOOD JOB!!!






Aksi2 para rider di CP 1 pelbagai cerita yang keluar bila dok berehat2..ada yang manis,ada yang panas telinga dan tak kurang jugak yang diam tak berkata2.....







Orang2 kuat pujMAC...










Niepun orang2 kuat pujMAC tanpa mereka pujMAC tidak akan duduk ditahap begini..TAHNIAH semua...selaki Chif saya mengucapkan thanks to all


Dah puas melepak..kami meneruskan kayuahan menuju ke CP2..iaitu Petronas..untuk mengisi dan membuang apa yang patut.

Susana di CP2






Rakan2 rider dari Pusat KOKO..mereka senantiasa mengikuti kayuhan yang dianjurkan oleh pujMAC..tanpa mereka jugak la..pasti tak ada bunga2 yang ikut..thanks to Polie & Yazid.

Jgn lupa kata2 Dato.."yg tua2 sikit tak ada ke?"






Aksi para rider di CP 2 Petronas Putrajaya...




Entah apa yang diperkatakan oleh rider2..tetapi selalunya bab basikal tahap gaban la...











Aksi rider-rider di CP2 Petronas Putrajaya....






pujMAC sweper tegar senantias mengambil berat akan keadaan para rider bila berhenti disetiap CP. Bro burn yang semakin hari semakin kuat berkayuh..dah tak nampak beliau dok belakang..dah mula pandai duduk di barisan hadapan..Tahniah Bro...







Dah puas berehat dan bersantai pujMAC meneruskan tahap yang paling criticak..climbing Wisma Putra...kat sini akan lihat kehebatab para riders dok climbing....






Bergambar di Puncak Wisma Putra....muka masing dok control hensem setelah memerah tenaga Climbing....









Wajah2 kepuasan para rider di Puncak Wisma Putra.....






Lagi para rider dok posing maut depan pintu masuk Wisma Putra bagi membuktikkan mereka mampu climbing ke Puncak...









Wajah rider yang tidak mahu melepaskan peluang...di pintu masuk Wisma Putra..

Dah puas layan climbing.tiba pulak acara DH dan jugak acara makan2 selepas kayuh....




Diantara wajah mereka yang melepaskan nafsu makan....











Sambil mendengar celoteh Bro Lob..yang senantiasa tidak kering gusi mendengarnya..tanpa beliau..kayuahnkita pasti terasa kekeurangannya.

pujMAC mengucapkan thanks to all rider dan diharap akan berjumpa lagi di Kayuhan seterusnya..untuk mengetahu kayuhan selanjutnya sila kunjungi blog dan juga sila "ADD pujMAC Groups di Face Book"

No comments:

Post a Comment