Assalamualikum serta Salam Sejahtera Kepada pengunjung Blog PujMAC "Please Sign this Guest Book" sebagai tanda menyokong perjuangan PujMAC dalam arena MTB Sekian Terimakasih

Tuesday, April 6, 2010

Akhirnya gugur sudah buah yang nanti2kan

Bak kata orang penantian itu satu penyiksaan, walaupun tersiksa dengan penantian bagaikan "buah yang tak gugur" yang pasti SIT menunaikan janjinya. Cuma kelewatan yang diluar dugaan membuatkan ramai para rider rasa kecewa dengan SIT. Yang pasti pujMAC telah mendapat bahagian mereka. Terimaksih kepada SIT dan terutama kepada Tuan Kamarul yang pasti bersusah payah menguruskan penghantaran Jersy SIT.

Terimakasih kepada SIT & Tuan Kamarul




Sebanyak 10 Jersy SIT untuk pujMAC Member's dah boleh bergaya dengan Jersy yang seakan mahal harganya (maklum la lama menantinya)



Terimakasih kepada Bro Mall Yaakob dari Team ARB Cycling yang sudi mengambilkan Jersy pujMAC & Kayuhbeb di Sri Iskandar sekembalinya beliau dari bertugas di Penang dan memberi kepada kami pada petang tadi pukul 6.00pm di Shah Alam, sesungguhnya semangat MTB beliau sangat tinggi dan harus dipuji dan menjadi ikutan kepada para MTB rider's yang lain. Yang pasti pujMAC mengucapkan ribuan terimakasih yang tidak ternilai.

Yang pasti pihak SIT harus berterimakasih kepada beliau. SYABAS!!! kepada Bro Mal

No comments:

Post a Comment