Assalamualikum serta Salam Sejahtera Kepada pengunjung Blog PujMAC "Please Sign this Guest Book" sebagai tanda menyokong perjuangan PujMAC dalam arena MTB Sekian Terimakasih

Monday, May 18, 2009

NTMTB Adventure Registration

Alhamdulillah hari nie dapat kumpulkan semua gang yg berminat nak joint Nibong Tebal MTB Adventure 09. Pagi aku kat office sempat la snap pic form before send for registration.


Nie dia registration form for NTMTB Advebture 09^O^

1. Assry _ PujMAC
2. Yusoff a.k.a Kulat _ PujMAC
3. Mohd Ekram _ PujMAC
4. Kamarul a.k.a Bse2526 _ Kayuh BEB
5. Mohd Zain _ Kayuh BEB
6. Saipul Azman _ Kayuh BEB
7. Wahid Yusoff _ Rotor X

Lunch time aku & Kulat bergegas ke Maybank for bank in duit to Mr Zuraidy account.

Form yg sudah ready dengan slip bank ....:buttrock:

Bila semua dah siap..aku ambil kesempatan menggunakan kemudahan office untuk send registration form to Mr Zuraidy email. Biasa la..dah ada kemudahan aku gunakan la...he..he..tapi jgn selalu dah la...

Ok dah ready to send...B-)...:thumbsup:

Sekali lagi aku mohon maaf kat member2 yg lain..sebab lambat register..maklum la..masa tak mengizinkan..anyway..just tunggu n rajin2 la usha NTMBT blog untuk tengok nama dah ada ke belum.

Insyaallah kita akan bertemu di Nibong Tebal Adventure 09 untuk memeriahkan sukan MTB amnya. So mana2 peminat MTB yg belum register..jagn lewat..."LET GO!!!!:buttrock:

Tuesday
Date: 19_May_2009

Time: 8.52pm
Update from PujMAC blogger on the NTMTB Adventure 09

Nie lak track maps...


Jersy for NTMTB Adventure cantik..tak sabor dah nie..



Nie lak senarai peserta...emm..dah semakin ramai..namapun dah naik

No comments:

Post a Comment