Assalamualikum serta Salam Sejahtera Kepada pengunjung Blog PujMAC "Please Sign this Guest Book" sebagai tanda menyokong perjuangan PujMAC dalam arena MTB Sekian Terimakasih

Tuesday, July 14, 2009

Minggu 29.1 Road Kesas Highway

Date:13_07_2009
Venue: Kesas Highway
Ride Time:9.30pm
Distance:35km

Mula2 plan malas nak Kayuh kat Kesas Highway hari nie....tiba2

Mat_Garry: Bro. Malam nie tak layan Kesas ke?
Blogger: Aku plan nak layan Rabu dengan Lontruth la..

Tiba2 kat office dapat info kena Ousttation to Penang for 2 days. Mengenangkan tak boleh kayuh Rabu nie..dan Lontruth ada kat KL, so aku ubah plan to kayuh.

Blogger_ Jom layan kayuh malam nie...Lontruth (sifu MTB) joint sekali.
Mat_Garry: Aku follow
Gtnik: Roger
Blogger: Orait..malam nie kena tarik 30k/h, jangan kasi malu..sifu ada sama la...



Masing2 dok set up bike..


Sifu follow aje dari belakang...satu tekanan
jiwa nie..



Sampai awan besar, sifu Lontruth do becerita pasal bike.
Yang lain khusyuk dok dengar..



Nie la bike sifu Lontruth, pehhhh ringan giler..
.aku cuba angkat rim dia aje..rasanya newspaper STAR
lagi berat...According to Lontruth beratnya cuma 8kilo aje..



Semua dok perhatikan aje bike Sifu Lontruth, maybe dok fikir..
bila la bike aku nak ringan cam nie..



Rider pd malam tu...

Kami sampai awal diAwan Besar malam tu...bukan nak race..saja nak buli Sifu..rupanya sifu kayuh cam tak penat aje..maybe bike main peranan...(entah apa la dlm kotak fikiran sifu pasal kayuhan malam tu)


Bro Khairul malam tu...semangat kental..
sampai 25 minute lewat darui kamai di Awan Besar..
tapi aku tabik Bro nie..kayuhan mantap..



Bro GTnik...sampai sama waktu dengan
Bro Khairul..aku tahu dia boleh speed..tapi maybe
dia temankan Bro Khairul..maybe risau mana la tahu
takut ada org kidnap dia...


Tapi yg best malam tu..memang enjoy..Mat_Garry selamber aje kayuh road denagn tayar Bontranger size 2.4..kalau aku mahu muntah. Rupanya dia training for Kedah Jambori...

Mat_Garry: Baru aku berpeluh kayuh...

Selepas kayuh layan minum2 & makan..acara biasa bagi peminat MTB..sambil bercerita tentang kayuhan. Anyway thank to Mat_Garry sebab shot pic nie..aku langsung tak terfikir nak ambik pic..maklum la..excited..jumpa Sifu Lontruth.

No comments:

Post a Comment